Нова українська школа

 






Осередки читача в кабінетах початкової школи

У класах відведені місця «міні-бібліотечка», де можна швидко знайти цікаву чи співзвучну з темою уроку  літературу.  Більше того, тут добре влаштовувати справжній буккроссинг: учні та батьки можуть приносити туди  власні книжки,  які можуть прочитати усі.
                                      

Положення про Національну освітню електронну платформу

 

Голосні читання

 

Шкільна бібліотека пропонує нову методичну  літературу:

Радимо прочитати!  

(рекомендаційно-бібліографічний список)




Нова українська школа – ключова реформа Міністерства освіти і науки України



Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015–2025 рр. / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine. – 2017. – № 1. – С. 21–26. 

Нова Українська школа : [веб-сторінка] / М-во освіти і науки України. – Електрон.дані. – [Київ], 2019. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola, вільний.

Нова Українська школа: концептуал. засади реформування серед. шк. / група упоряд.: Гриневич Лілія [та ін.] ; заг. ред.: Грищенко Михайло. – [Київ], 2016. –40 c. – Текст документа представлено також в інтернеті: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/konczepcziya.pdf.

НУШ: Нова Українська школа : [портал] / ГО «Смарт Освіта» у партнерстві зМ-вом освіти і науки України. – Електрон. дані. – [Київ], 2019. – Режим доступу:https://nus.org.ua/, вільний.

Панельна дискусія «Бібліотека Нової української школи: реалії та перспективи»/ матеріал підгот. Хемчян І. І. // Шкіл. б-ка плюс. – 2018. – Жовт. (№ 19/20). – С. 2–5.




КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ,
 присвячені 
актуальним питанням НУШ.
https://docs.google.com/document/d/14y0TwqNAhCBRXupYxT0kN0GQ75BKtMxuoIIs_nkoe5I/edit(Використання тренінгових технологій як засобу втілення ідей життєтворчості)
https://drive.google.com/file/d/1bzhjfhhqjOY3YG17rx8egUNpuCmqdWUh/view(Едьютейнмент: інноваційний підхід до навчання сучасних дітей)
https://drive.google.com/file/d/1SnicTuiM2037EQ4uf67hroPLt6mnZI6F/view(Інноваційні освітні технології на уроках української мови та літератури як засіб формування національно свідомої, духовно багатої особистості з високо розвиненими комунікативними компетенціями в умовах реалізації Концепції  Нової української школи)
https://drive.google.com/file/d/11FPCIcVeIazYcGyZxGen84zurDl5p7u6/view(Формування життєвої компетентності на уроках фізики)
https://drive.google.com/file/d/1xkP3EoDtotoDHqJTBDEJC9jnHhRcYmRo/view(Особливості впровадження інноваційної освітньої технології STEM-освіти у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу)
https://drive.google.com/file/d/1zmDmVQdE34eEZGQxV41Af5pqxZ1YZa_4/view(Шкільна літературна гра «ЛабіринтИК» як засіб формування стійкої мотивації до читання художньої літератури)
https://drive.google.com/file/d/1Og5N5IUZJujglLuxJ0DkfhPW10tOo41l/view(Використання хмарних технологій на уроках математики для розвитку пізнавальної активності учнів)
https://drive.google.com/file/d/1z35_h-86tF5EsjfRstg3tnV4VOuQrZyr/view(Формування здоров’язберігаючої компетентності засобами квест-технології на уроках інформатики)
https://drive.google.com/file/d/1CamXTcgLJJ7GCNB75lJfb4onZhCHpL9Y/view(Методичний посібник "Хай  у серці кожної дитини живе любов до України"  )
http://school69.zp.sch.in.ua/pro_shkolu/metodichna_robota/misjka_pedagogichna_vistavka_roboti_vchiteliv/dosvid_roboti_meljnik_i_v/(Розвиток фонематичного сприйняття як передумова успішного розвитку  та писемного мовлення дітей)
http://school69.zp.sch.in.ua/pro_shkolu/metodichna_robota/misjka_pedagogichna_vistavka_roboti_vchiteliv/holistichnij_proekt_grupi_vchiteliv/(Впровадження елементів холістичного навчання на уроках природничо-математичних наук)
https://docs.google.com/document/d/1zNgB9ea6DZ_fEyIqwVsMLOa5uZz_wju4-F0CBnwD8Hw/edit(Дидактичні матеріали для якісної і творчої роботи на уроках зарубіжної літератури)
https://drive.google.com/drive/folders/1Zg8xj0g_7wMzEiSxQcy1X6oy506CLKgs?usp=sharing(Формування ключових компетентностей засобами мобільних технологій на уроках української мови та літератури)
https://drive.google.com/file/d/1U9qM6ALvoNVXoKxKP427nYE4bVRCImlD/view(Прогресії у сучасному житті. Розв’язування  задач прикладного змісту)
https://drive.google.com/drive/folders/1ajBDUE_AJMmuG618G1nBiZ57LraowXq4(Розвиток життєзберігаючої та комунікативної компетенції на уроках «Основи здоров’я» 1 клас)
https://drive.google.com/file/d/1bwtJf7t2_LdqwRjLW93CB1QF8UKNP_T3/view(Формування творчих здібностей художньо – образного сприйняття, відображення світу засобами мистецтва)
https://drive.google.com/file/d/10A7JoE72RPAnq9eDe1J3E_v9-fo6anVj/view(Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості засобами української літератури)
https://drive.google.com/file/d/1ZC_e9zkK1bbKW2fBNKDbOSbylH3C32SG/view(Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу продуктивного навчання учнів англійської мови на прикладі мобільних додатків Plickers та KM Media Bookshelf)
https://drive.google.com/file/d/1V2JSIhXtKE8TZ0GVOuaWEXAKeJz27L-s/view(Формування в учнів фінансової грамотності на уроках математики та в позаурочний час)
https://drive.google.com/file/d/1YpTcM0NXnQ_3apyDXOTx2lJckKHa9WBx/view(Дидактичне наповнення уроків початкової школи в рамках інтерактивного середовища )
https://vseosvita.ua/library/dopovid-nova-ukrainska-skola-orientacia-na-ucna-19071.html(Доповідь «Нова українська школа. Орієнтація на учня»)
https://abetkaland.in.ua/nova-ukrayinska-shkola/(Лекція для вчителів початкової школи «Нова українська школа»)
https://naurok.com.ua/rekomendaci-pedagogam-yak-pracyuvati-na-uroci-z-ditmi-scho-po---riznomu-spriymayut-informaciyu-9590.html(Рекомендації педагогам." Як працювати на уроці з дітьми, що по - різному сприймають інформацію ")
https://naurok.com.ua/psihologichna-prosvita-metodi-ta-sposobi-pidvischennya-navchalno-motivaci-uchniv-435.html(Психологічна просвіта "Методи та способи підвищення навчальної мотивації учнів")

file:///D:/Загрузка/94490-199241-1-SM.pdf (ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ)
http://www.soippo.edu.ua/images/Новини/2018/06/19/novyna2/Матеріали_семінару_2018.pdf(«ІННОВАЦІЙНА ТА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У РАМКАХ
РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»)

https://eenu.edu.ua/sites/default/files/Files/zbirnik_konferenciyi_25.09.2017final.pdf(«ПІДГОТОВКА КОНКУРЕНТОЗДАТНОГО ФАХІВЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ
«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»)
file:///D:/Загрузка/Vnadps_2013_1_9.pdf (ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТА ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ)
http://ep3.nuwm.edu.ua/4057/1/v23.pdf( особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими потребами)
http://www.vspu.edu.ua/content/event/years18_19/04_11_rezult/work/r5.pdf("ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ")
https://dyvoslovo.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/2-0117.pdf(ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА РЕФОРМУВАННЯ)
http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/3046/1/11.pdf(ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИХОВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ )
http://koippo.in.ua/arhiv/druk/254_17.pdf(На шляху до нової школи : матеріали регіональної школи новаторства / уклад. Л.М. Кірішко. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»,
2016. – 136 с.)
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/3.1/9.pdf(ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗГІДНО НОВОЇ ПРОГРАМИ ЗА ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТОМ)
http://www.kremenetslyceum.com.ua/wp-content/uploads/Vihovna-robota-v-shkoli-formi-zahodiv.pdf(Кондрашова, Л.В., Лаврентьєва, О.О., Зеленкова, Н.І. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник / Л.В.Кондрашова, О.О.Лаврентьєва, Н.І.Зеленкова. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008 – 187 с.)
https://don.kyivcity.gov.ua/files/2017/11/13/analitica.pdf(  Участь батьків в освіті дитини: аналіз світового досвіду.)
І СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ)
http://library.ippro.com.ua/attachments/article/344/Формування%20соціальної%20компетент.і.pdf(формування соціальної компетентності учнів ЗНЗ відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів)
http://man.gov.ua/upload/news/2017/12_11/Zbirnyk.pdf(STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 9–10 листопада
2017 року, м. Київ. – К.: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2017 – с.160)
http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/2018-02-23-07-43-52/2018-02-23-07-59-31/6786-2018-03-21-17-07-53(Оцінювання по-новому. НУШ та інклюзивна освіта)
https://www.cuspu.edu.ua/ua/aktualni-problemy-doshkilnoi-ta-pochatkovoi-osvity/materialy-konferentsii/7561-kompetentnisnyy-pidkhid-yak-providnyy-zasib-reformuvannya-zmistu-tekhnolohichnoyi-osvity-u-pochatkoviy-shkoli(КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПРОВІДНИЙ ЗАСІБ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ)
http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/39_1/visnuk_10.pdf(ДИДАКТИКА, МЕТОДИКА, НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ)
file:///D:/Загрузка/697-Article%20Text-1873-1-10-20141125.pdf (НОВА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА: СИСТЕМА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ)
http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/10978/Shalahinov_Literatura_yak_osvitniy_predmet.pdf?sequence=1(ЛІТЕРАТУРА ЯК ОСВІТНІЙ ПРЕДМЕТ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ГЛОБАЛІЗОВАНОГО І ДЕСТРУКТУРОВАНОГО СВІТУ)
http://library.kherson.ua/socialisation/socializacija_1_etap.pdf(Теоретико-методологічні засади процесу соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі : методичні рекомендації. – Херсон:, 2013. – 48 с.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий