Однією з основних проблем сучасної освіти є
виховання свідомого читача, що не тільки добре орієнтується в сучасному
інформаційному просторі, а й має високу культуру читання, володіє навичками
емоційного сприйняття прочитаного. Такі вимоги потребують адаптування шкільних
бібліотек до іншої організації роботи, особливо в умовах впровадження нових
освітніх стандартів, а саме:
·
всебічне сприяння різними формами і методами бібліотечної
роботи самоосвіті учнів і вчителів;
·
своєчасне забезпечення програм та підручниками відповідно
до нових Державних стандартів;
·
модернізація форм і методів обслуговування читачів,
поглиблення його демократизації.
Сучасна бібліотека - це інформаційний
центр, який надає вільний і необмежений доступ до інформації, а також прищеплює
любов до книги, виховує повсякденну потребу в читанні.
За бібліотекою залишається її
специфічна функція - керування читанням дітей, формування їхньої читацької
компетентності, вміння орієнтуватися в сучасному складному інформаційному
середовищі, бути здатним до творчого, креативного сприйняття дійсності.
Для виконання цих завдань, у
шкільній бібліотеці створені всі умови. Фонд укомплектовано українською,
зарубіжною, науково – популярною, довідковою літературою. Всі учні школи забезпечені підручниками. У
доступному місці розташовані стенди, які
інформують відвідувачів про правила користування бібліотекою, книгою, правила
поведінки у шкільній бібліотеці, права та обов’язки читача, списки рекомендованої
літератури для позакласного читання. Шкільна бібліотека оснащена комп’ютером з
підключенням до мережі Інтернет.
Комментариев нет:
Отправить комментарий