Осередки читача в кабінетах початкової школи
Положення про Національну освітню електронну платформу
Голосні читання
Шкільна бібліотека пропонує нову методичну літературу:
Радимо прочитати!
(рекомендаційно-бібліографічний список)
Нова українська школа – ключова реформа Міністерства освіти і науки України
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015–2025 рр. / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine. – 2017. – № 1. – С. 21–26.
Нова Українська школа : [веб-сторінка] / М-во освіти і науки України. – Електрон.дані. – [Київ], 2019. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola, вільний.
Нова Українська школа: концептуал. засади реформування серед. шк. / група упоряд.: Гриневич Лілія [та ін.] ; заг. ред.: Грищенко Михайло. – [Київ], 2016. –40 c. – Текст документа представлено також в інтернеті: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/konczepcziya.pdf.
НУШ: Нова Українська школа : [портал] / ГО «Смарт Освіта» у партнерстві зМ-вом освіти і науки України. – Електрон. дані. – [Київ], 2019. – Режим доступу:https://nus.org.ua/, вільний.
Панельна дискусія «Бібліотека Нової української школи: реалії та перспективи»/ матеріал підгот. Хемчян І. І. // Шкіл. б-ка плюс. – 2018. – Жовт. (№ 19/20). – С. 2–5.
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ,
присвячені
присвячені
актуальним питанням НУШ.
https://docs.google.com/document/d/14y0TwqNAhCBRXupYxT0kN0GQ75BKtMxuoIIs_nkoe5I/edit(Використання тренінгових технологій як засобу втілення ідей
життєтворчості)
https://drive.google.com/file/d/1bzhjfhhqjOY3YG17rx8egUNpuCmqdWUh/view(Едьютейнмент: інноваційний підхід до навчання сучасних дітей)
https://drive.google.com/file/d/1SnicTuiM2037EQ4uf67hroPLt6mnZI6F/view(Інноваційні освітні технології на уроках української мови та літератури як
засіб формування національно свідомої, духовно багатої особистості з високо
розвиненими комунікативними компетенціями в умовах реалізації Концепції
Нової української школи)
https://drive.google.com/file/d/11FPCIcVeIazYcGyZxGen84zurDl5p7u6/view(Формування життєвої компетентності на уроках фізики)
https://drive.google.com/file/d/1xkP3EoDtotoDHqJTBDEJC9jnHhRcYmRo/view(Особливості впровадження інноваційної освітньої технології STEM-освіти у
навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу)
https://drive.google.com/file/d/1zmDmVQdE34eEZGQxV41Af5pqxZ1YZa_4/view(Шкільна літературна гра «ЛабіринтИК» як засіб формування стійкої мотивації
до читання художньої літератури)
https://drive.google.com/file/d/1Og5N5IUZJujglLuxJ0DkfhPW10tOo41l/view(Використання хмарних технологій на уроках математики для розвитку
пізнавальної активності учнів)
https://drive.google.com/file/d/1z35_h-86tF5EsjfRstg3tnV4VOuQrZyr/view(Формування здоров’язберігаючої компетентності засобами квест-технології на
уроках інформатики)
https://drive.google.com/file/d/1CamXTcgLJJ7GCNB75lJfb4onZhCHpL9Y/view(Методичний посібник "Хай у серці кожної дитини живе любов до
України" )
http://school69.zp.sch.in.ua/pro_shkolu/metodichna_robota/misjka_pedagogichna_vistavka_roboti_vchiteliv/dosvid_roboti_meljnik_i_v/(Розвиток фонематичного сприйняття як передумова успішного розвитку
та писемного мовлення дітей)
http://school69.zp.sch.in.ua/pro_shkolu/metodichna_robota/misjka_pedagogichna_vistavka_roboti_vchiteliv/holistichnij_proekt_grupi_vchiteliv/(Впровадження елементів холістичного навчання на уроках природничо-математичних
наук)
https://docs.google.com/document/d/1zNgB9ea6DZ_fEyIqwVsMLOa5uZz_wju4-F0CBnwD8Hw/edit(Дидактичні матеріали для якісної і творчої роботи на уроках зарубіжної
літератури)
https://drive.google.com/drive/folders/1Zg8xj0g_7wMzEiSxQcy1X6oy506CLKgs?usp=sharing(Формування ключових компетентностей засобами мобільних технологій на
уроках української мови та літератури)
https://drive.google.com/file/d/1U9qM6ALvoNVXoKxKP427nYE4bVRCImlD/view(Прогресії у сучасному житті. Розв’язування задач прикладного змісту)
https://drive.google.com/drive/folders/1ajBDUE_AJMmuG618G1nBiZ57LraowXq4(Розвиток життєзберігаючої та комунікативної компетенції на уроках «Основи
здоров’я» 1 клас)
https://drive.google.com/file/d/1bwtJf7t2_LdqwRjLW93CB1QF8UKNP_T3/view(Формування творчих здібностей художньо – образного сприйняття, відображення
світу засобами мистецтва)
https://drive.google.com/file/d/10A7JoE72RPAnq9eDe1J3E_v9-fo6anVj/view(Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості засобами української
літератури)
https://drive.google.com/file/d/1ZC_e9zkK1bbKW2fBNKDbOSbylH3C32SG/view(Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу продуктивного
навчання учнів англійської мови на прикладі мобільних додатків Plickers та KM
Media Bookshelf)
https://drive.google.com/file/d/1V2JSIhXtKE8TZ0GVOuaWEXAKeJz27L-s/view(Формування в учнів фінансової грамотності на уроках математики та в
позаурочний час)
https://drive.google.com/file/d/1YpTcM0NXnQ_3apyDXOTx2lJckKHa9WBx/view(Дидактичне наповнення уроків початкової школи в рамках інтерактивного
середовища )
https://vseosvita.ua/library/dopovid-nova-ukrainska-skola-orientacia-na-ucna-19071.html(Доповідь «Нова українська школа. Орієнтація на учня»)
https://abetkaland.in.ua/nova-ukrayinska-shkola/(Лекція для вчителів початкової школи «Нова українська школа»)
https://naurok.com.ua/rekomendaci-pedagogam-yak-pracyuvati-na-uroci-z-ditmi-scho-po---riznomu-spriymayut-informaciyu-9590.html(Рекомендації педагогам." Як працювати на уроці з дітьми, що по -
різному сприймають інформацію ")
https://naurok.com.ua/psihologichna-prosvita-metodi-ta-sposobi-pidvischennya-navchalno-motivaci-uchniv-435.html(Психологічна просвіта "Методи та способи підвищення навчальної
мотивації учнів")
http://metodkab-dgp.at.ua/publ/nova_ukrajinska_shkola/kljuchovi_osvitni_kompetentnosti/18-1-0-142(Ключові освітні компетентності)
http://metodkab-dgp.at.ua/publ/nova_ukrajinska_shkola/kubiki_rori_abo_rory_s_story_cubes/18-1-0-140(Кубики Рорі, або Rory’s Story Cubes)
file:///D:/Загрузка/94490-199241-1-SM.pdf (ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ)
http://www.soippo.edu.ua/images/Новини/2018/06/19/novyna2/Матеріали_семінару_2018.pdf(«ІННОВАЦІЙНА ТА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У
РАМКАХ
РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ
«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»)
https://eenu.edu.ua/sites/default/files/Files/zbirnik_konferenciyi_25.09.2017final.pdf(«ПІДГОТОВКА КОНКУРЕНТОЗДАТНОГО ФАХІВЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ
«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»)
file:///D:/Загрузка/Vnadps_2013_1_9.pdf (ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ
НАВЧАННЯ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТА ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ)
http://ep3.nuwm.edu.ua/4057/1/v23.pdf( особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими потребами)
http://www.vspu.edu.ua/content/event/years18_19/04_11_rezult/work/r5.pdf("ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ")
https://dyvoslovo.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/2-0117.pdf(ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА
РЕФОРМУВАННЯ)
http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/3046/1/11.pdf(ПРОБЛЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИХОВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ )
http://koippo.in.ua/arhiv/druk/254_17.pdf(На шляху до нової школи : матеріали регіональної школи новаторства /
уклад. Л.М. Кірішко. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»,
2016. – 136 с.)
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/3.1/9.pdf(ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗГІДНО
НОВОЇ ПРОГРАМИ ЗА ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТОМ)
http://www.kremenetslyceum.com.ua/wp-content/uploads/Vihovna-robota-v-shkoli-formi-zahodiv.pdf(Кондрашова, Л.В., Лаврентьєва, О.О., Зеленкова, Н.І. Методика організації
виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник / Л.В.Кондрашова,
О.О.Лаврентьєва, Н.І.Зеленкова. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008 – 187 с.)
https://don.kyivcity.gov.ua/files/2017/11/13/analitica.pdf( Участь батьків в освіті дитини: аналіз світового досвіду.)
http://kshpk.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/Посібник-.pdf(ІДЕЇ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО
І СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ
УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ)
http://library.ippro.com.ua/attachments/article/344/Формування%20соціальної%20компетент.і.pdf(формування соціальної компетентності учнів ЗНЗ відповідно до вимог нових
державних освітніх стандартів)
http://man.gov.ua/upload/news/2017/12_11/Zbirnyk.pdf(STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку: матеріали ІІІ
Міжнародної науково-практичної конференції, 9–10 листопада
2017 року, м. Київ. – К.:
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2017 – с.160)
http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/2018-02-23-07-43-52/2018-02-23-07-59-31/6786-2018-03-21-17-07-53(Оцінювання по-новому. НУШ та інклюзивна освіта)
https://www.cuspu.edu.ua/ua/aktualni-problemy-doshkilnoi-ta-pochatkovoi-osvity/materialy-konferentsii/7561-kompetentnisnyy-pidkhid-yak-providnyy-zasib-reformuvannya-zmistu-tekhnolohichnoyi-osvity-u-pochatkoviy-shkoli(КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПРОВІДНИЙ ЗАСІБ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ
ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ)
http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/39_1/visnuk_10.pdf(ДИДАКТИКА, МЕТОДИКА, НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ)
file:///D:/Загрузка/697-Article%20Text-1873-1-10-20141125.pdf (НОВА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА: СИСТЕМА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ)
http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/10978/Shalahinov_Literatura_yak_osvitniy_predmet.pdf?sequence=1(ЛІТЕРАТУРА ЯК ОСВІТНІЙ ПРЕДМЕТ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ГЛОБАЛІЗОВАНОГО І
ДЕСТРУКТУРОВАНОГО СВІТУ)
http://library.kherson.ua/socialisation/socializacija_1_etap.pdf(Теоретико-методологічні засади процесу соціалізації дітей та учнівської
молоді в сучасному освітньому просторі : методичні рекомендації. – Херсон:,
2013. – 48 с.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий