Запрошуємо до співпраці



                                                   

  Шановні батьки! 

 


      Тепер ми маємо можливість спілкуватися з Вами, використовуючи інтернет, що дуже зручно у наш час.
      Ви можете залишати свої коментарі, обговорювати теми, які Вас цікавлять, висловлювати свої думки, задавати питання.
     Освіта дитини починається з навчання читати і писати. І відбувається це здебільшого в родинному колі. У сім’ї прищеплюються і любов до книг, і отримання задоволення від процесу читання, і звичка бути постійно з книгою й неможливість існування без неї.
      Дитина вчиться спочатку слухати книгу, потім перегортати сторінки, запам’ятовувати слова, які бачить або чує. Читання дає їй і багато чого іншого: можливість посміятися та поплакати разом, навчитися не розгублюватися в життєвих різноманітних ситуаціях – а це саме те, що кожна дитина повинна вміти.      
    
    Ось чому я, бібліотекар, звертаюся до Вас, батьків: тільки спільними зусиллями ми зможемо відродити гарну традицію сімейного читання, тільки Ви станете запорукою успішності ваших дітей, якщо надасте їм можливість долучитися до світових книжкових скарбів, що зберігає бібліотека.





Пам'ятка для батьків

Як викликати в дітей інтерес до читання
1. Читайте не більш як 10-15 хвилин.
2. Перед читанням провітріть кімнату, приберіть зі столу предмети, які    відволікають увагу.
3. Якщо дитина втомилася, зробіть фізкультурну паузу.
4. Не бійтеся похвалити дитину.
Як обговорювати з дитиною прочитане
 малю
1. З'ясовуйте перед читанням чи під час читання важкі слова.
2. Спитайте, чи сподобалося дитині прочитане. Чим?
3. Що нового дізнався?
4. Попросіть дитину розповісти про головного героя, головні випадки.
5. Які слова і вислови запам'яталися?
6. Чого навчила книга?


Запитання для обговорення з батьками

1. Чи практикується у вашій сім'ї колективне читання?
2. Яким книжкам надаєте перевагу?
3. Чи є у вашій родині бібліотека?
4. Як ви привчаєте дитину до користування нею?


Домашнє завдання для батьків

1. Прочитайте разом із дитиною цікаву книжку. Поставте запитання, з'ясуйте, чи все дитина зрозуміла.
2. Визначте, що найбільш любить ваша дитина читати.
3. Спробуйте завести щоденник спільного читання.



Рекомендації та пропозиції
для читання вголос
1. Читати з інтонацією.
2. Змінюйте ваш голос на знаках пунктуації. Говоріть м'яко та голосно. Вкладайте в читання частинку душі.
3. Пам'ятайте про настрій.
4. Замість того щоб сказати: «Негайно все припини і сядь!» - спробуйте сказати: «Давай влаштуємося зручніше і послухаємо нашу казку».
5. Запасіться терпінням.
6. Знаходьте час, щоб відповідати на запитання, які ставлять ваші діти під час читання. Це означає, що діти потребують вашої уваги.
7. Стежте за темпом читання.
8. Не поспішайте під час читання. Уповільнюйте темп. Якщо не вистачає часу на читання, вибирайте для цього більш короткий текст.
9. Ставте вашій дитині завдання.
10.  Вибирайте книги, котрі відповідають розумовим здібностям вашої дитини і викликають у неї цікавість.
11.     Веселіться.
12. Діліться історіями цікаво, і це створює ту близькість, про яку діти будуть пам'ятати все своє життя.

                                     
Насолоджуйтеся цим!

 Робота з батьками

(опис досвіду)

        Функціональна багатогранність впливу художньої книжки на літературний розвиток учнів потребує кваліфікованого та систематичного підходу до роботи з нею як у школі, так і в сім’ї. Батьки є першими і найголовнішими вихователями дитини, яка саме в ранньому віці особливо прагне до спілкування з ними.
         Тому двері бібліотеки завжди відкриті для батьків учнів . Для них оформлено тематичну поличку «Для вас, батьки». Основним напрямом  роботи бібліотеки з батьками юних читачів є вивчення ролі сімї у читанні дитини. Проводимо індивідуальні бесіди з батьками про захоплення їхніх дітей, відношення до книг та підручників. Батьки повинні знати захоплення своїх дітей, їх інтереси, допомагати у роботі з книгою, подавати особистий взірець високої культури в цілому і читання зокрема.                                                                                                                               
       Спілкуємось з батьками на батьківських зборах, даємо консультації по керівництву дитячим читанням, пропонуємо батькам анкети, які дають можливість відшукати закономірності між інформаційною культурою учня – читача і його сім’єю, досягти конструктивних рішень у формуванні читацької культури та читацьких інтересів.        
  Я впевнена, що зацікавити, повести за собою спроможний лише той бібліотекар, який сам перебуває у постійному пошуку. Адже ще Василь Сухомлинський закликав : « Будьте самі шукачами , дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його у інших...»

Комментариев нет:

Отправить комментарий